Niet werken via, maar werken bij

Hoe positioneer je de grootste arbeidsbemiddelaar van Nederland zelf als een aantrekkelijke werkgever?

Probleemstelling

Iedereen kent Randstad als de grootste arbeidsbemiddelaar van Nederland. Maar als brede HR dienstverlener en aantrekkelijke werkgever? Randstad Nederland positioneren als een aantrekkelijke werkgever en in staat stellen commercieel toptalent aan zich te binden is dan ook de primaire opdracht aan Maximum. 

Een bijdrage leveren aan de verhoging van de interne trots van de eigen medewerkers is een belangrijke subdoelstelling van de campagne. Het imago van Randstad was in drie woorden te vatten: koel, zakelijk en afstandelijk. Terwijl de interne perceptie juist tegenovergesteld is: teamwork en sfeer worden door de medewerkers juist als belangrijke factoren van de identiteit genoemd.

Strategie

Er is nadrukkelijk gekozen voor een strategie waarbij de medewerkers van Randstad de hoofdrol spelen. Zij vertellen het verhaal van Randstad. Want Randstad, dat zijn zij. Zij helpen werkzoekenden aan een baan en werkgevers aan een nieuwe medewerker. 

Het door Maximum ontwikkelde thema luidt: Randstad dat ben jij. In een campagne waarin de medewerkers centraal staan wordt iedere keer een persoonlijke eigenschap gekoppeld aan een belangrijke competentie die je nodig hebt om succesvol te zijn binnen Randstad. Hiermee positioneren we Randstad – via haar medewerkers – als een persoonlijke werkgever waar de medewerker het verschil maakt. Allesbehalve koel, zakelijk en afstandelijk. 

Interne activatie; Maak je persoonlijke campagne boodschap.
Campagne fotografie & video gebruikt in verschillende uitingen zoals banners, posters en de website.

Interne activatie

De subdoelstelling om de interne trots van de medewerkers te vergroten bereiken we doordat we, naast de acht medewerkers die als ambassadeur optreden in de employer branding campagne, iedere medewerker de mogelijkheid bieden een eigen advertentie digitaal te ontwikkelen en deze te delen via social media.

Screenshot van de campagne website
Facebook post van persoonlijke boodschap
Tool om je eigen campagne uiting te creëren.
Campagne poster interne activatie

Hoe kunnen we jou helpen?

Ons team kan elke uitdaging op de arbeidsmarkt aan. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Ik wil kennismaken

Meer werk

Kennismaken?

Bedankt voor je interesse in onze dienstverlening. Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op. Je kunt ook een e-mail sturen naar enquiries@maximum.nl

Persoonlijke informatie

Opdrachtinformatie

Validatie

Wat ik nog wilde zeggen…

Heb je een vraag, suggestie, recept voor onze chef of gewoon een goed idee? We horen het graag! Vul onderstaande gegevens in of stuur een mailtje naar contact@maximum.nl

Persoonlijke informatie

Vraag / Suggestie / Idee / …

Validatie

Meld je hieronder aan voor de Maximum update!

We houden je vervolgens maandelijks op de hoogte van de laatste recruitment insights, trends, interessante cases en het reilen en zeilen binnen Maximum!

Persoonlijke informatie

Validatie

Waar kunnen we je mee helpen?

Klanten van Maximum zijn koning. Op het gebied van serviceverlening vinden we het belangrijk dat onze klanten op ieder moment om onze assistentie kunt vragen. Dat kan uiteraard direct via uw contactpersoon, of door onderstaand formulier in te vullen. Maar ook per mail (support@maximum.nl) of telefoon (+31 10 284 20 21) staan we voor u klaar!

Persoonlijke informatie

Hulpvraag

Validatie

Sluiten